4 mars

igar akte jag & lamnade caroline pa annu en nattklubb hon skulle jobba pa. i chelsea, kings road. nog snygga hus det finns dar? hujeda mig som madicken skulle sagt.
sen tog jag mig till rodrigo, hamtade lite saker till mig & lamnade av carolines. akte till hostlet och sov dar inatt igen. gick direkt in & la mig och somnade som ett litet barn och vaknade vid 9 imorse. tog tuben till rodrigo, fast gick inom tesco forst och kopte applen, bra va mamma? min frukost. bade caroline och rodrigo var vakna nar jag kom sa vi har snackat massa nu pa morgonen innan han stack ivag & tranade.
imorgon ska jag titta pa ett rum! mailade en tjej igar kvall och sa jag var intresserad av att hyra ett av hennes rum och idag ringde jag henne & sa att jag ville komma & titta pa det. sa imorgon ska jag ta med mig caroline dit & vi ska titta pa det. annu ett steg forward i mitt lilla "vuxen" liv. ger mig sjalv en klapp pa axlen. faktiskt. det e jag vard.
och nu stor jag mig ennu mer po att jag inte har nagon dator eftersom det fanns bredband i det rummet och da hade jag kunnat lagga upp massa bilder och sant. men icke. kanske koper mig en mini-pc har. billigare en hemma. fast har inte svenskt tagentbord. baah.
nu ska jag kolla lite tv med medans caroline sover. haha, btw, hon dansade med eld igar hahaha. hennes har e helt grey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0