3 mars

efter vi hade stadat hos sophie sa akte vi hem till rodrigo som caroline bor hos och jag har min vaska hos. vi hittade ett lite tjockare tacke i hans garderob & baddade till mig pa golvet, haha. det gick att sova pa och han hade inte ens markt att jag va dar. sen gick vi en runda i canada water och sen kakade vi burger king innan vi fixade oss ett tag.
hade pratat med emilia och hon tipsade mig om ett hostel som heter picadilly backpackers, ligger precis vid picadilly circus. checkade in, sen gick jag&caroline och letade upp den nattklubben som hon skulle provjobba pa.
sen bytade hon om och jag foljde henne dit. sen gick jag tillbaka till hostlet (sjalv, utan att ga vilse!)
traffade en kvinna fran usa som var en writer for msn. snackade massor innan jag la mig i min sang & somnade ganska tidigt. efter att ha sovit pa golvet natten innan var det ganska skont att sova i en sang & passade pa att sova lite extra lange da.
imorse ringde jag caroline, jag var tvungen att checka ut innan kl 10, sa efter det tog jag tuben sjalv fran picadilly enda till canada water, helt sjalv! bade jag&caroline ar stolta over mig, haha. tror jag borjar lara mig att hitta har, nu ar det bara att fixa jobb.
ska snart vacka caroline & sen ska vi pa jobbhunting. ska blandannat till scandinavian kitchen & zara & lite andra affarer.
vart jag ska sova inatt har jag ingen aning om, men det loser sig forhoppningsvis :)
uppdaterar mer nar jag har tillgang till dator. angrar lite att jag inte kopte en liten mini dator pa Non. MEN, det loser sig alltid, som timbuktu sjunger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0