1 mars 2011

28 feb:
tåget mot kastrup kom vi på. MEN .. haha. dom var försenade så dom valde att INTE stanna på kastrup så vi fick åka vidare & sen byta tåg & ta det tillbaka till flygplatsen. hittade rätt, slapp betala våran övervikt, vilket var så skönt. flyget försenat som vanligt.
Landade tog våra väskor & allt. skulle möta upp Rodrigo men han var ingenstans haha. letade jätte länge innan vi hittade honom.
tog oss till honom, köpte mobilnummer till mig som jag fortfarande inte vet vad det är? sen bytade vi om, åkte inom zoobar & hämtade shannon, sen till sophie.
hon blev jätte glad att se oss & började gråta.
kom massa tjejer & sen var det ett Ann Summers party, massa lekar & annat roligt.
sen in till stan till ett nytt ställe som heter picadilly institute. var där ett tag & fler folk anslöt sig, innan vi begav oss till Zoobar.
kommer inte ihåg när vi kom hem, men betalade alldeles för mycket taxi pengar.
jag&caroline & sophie deckade väldigt fort. vaknade 12, sen sov vi till 3 igen :p
nu ska jag & caroline städa upp här hos sophie eftersom här ser ut som fan, haha.
HEJ MAMMA :) pussa melvin från mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0